Vloggar från salongerna + svarar på frågor om bokningar, corona, donera hår med mera


Hej vänner! Hoppas att ni har en fin oktober och myser i höstrusket. Vi passade på att filma lite på salongerna så ni kan få se lite "bakom kulisserna" 🌞 Och visst ja! Ni fick ställa lite frågor till oss på Instagram om själva salongen och lite4 bokningar och tänkte för tydlighetens skull även besvara dem här nedan (och i videon) 🥰 Ha en fin söndag!

  • När öppnade Peach?
    Peach öppnade dörrarna i april 2013.
  • Vilka betalningsmetoder har ni?
    Man kan betala med alla kort (inkl. Amex) Swish och Klarna.
  • Blir en debiterad om en avbokar försent?
    Ja! Du behöver avboka via email senast 24 timmar innan din bokade behandling för att undvika debitering. Undantaget är sjukdomssymptom!
  • Hur hanterar ni Corona?
    Vi har utökat vårt städschema, spritar och desinficerar alla ytor och verktyg mellan varje kund och ser till att ingen kund eller frisör är på salongen med symptom.
  • Är ni anställda eller hyrstolar på Peach?
    Hela Peach-teamet är anställda.
  • Vad gör ni mest på salongerna?
    Vi gör väldigt mycket men jag skulle säga mest klipp+hårfärgningar.
  • Tar ni emot avklippt hår för donation?
    Nej! Du kan boka själva klippningen där vi gör håret redo, men vart du vill donera håret är upp till dig och vi tar aldrig hand om själva donationen.
  • Hur vet jag vad jag ska boka?
    Känner du dig osäker på vilken av alternativen du ska boka så kan du chatta med oss eller boka en kostnadsfri konsultation.
  • Vilka märken arbetar ni med?
    Vi arbetar bl.a. med Wella, System, Ghd, Original Mineral, American Crew, Olaplex, Revlon, Malibu C m.fl.
  • Jag vill färga håret hemma, kan ni hjälpa mig hur jag gör?
    Nej! Detta är ingenting vi rekommenderar!

TACK FÖR ATT NI FÖLJER OCH PEPPAR OSS VARJE DAG, NI ÄR BÄST! 
❤❤❤

Camilla Lind Frisör i Vasastan 2020-10-18