A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet

A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet
A World in Color med Wella på Münchenbryggeriet

Hej vänner! Puhh, vilken helg vi har haft! I lördags bjöds det på en stor dag tillsammans med Wella och deras A World in Color Tour. De hade abonnerat Münchenbryggeriet för att fira deras lansering av nya Koleston Perfect, vilket är deras hårfärgsmärke. Vi färgar med Wella varenda dag på salongerna och älskar dem, och nu har de alltså blivit ännu bättre. Vad som är nytt med hårfärgen är att den är mycket mindre allergiframkallande, mer vårdande mot hårets kvalité, förhindrar att fria radikaler slår sönder hårets insida samt underlättar för oss att få en jämnare färgapplicering. 

Så på dagen höll de i roliga föreläsningar och bjöd på lunch och skratt. Vi fick även ta del av vad som är trendigt just nu i samhället och hur det påverkar skönhetsindustrin. Visste ni att det är fler människor på jorden som äger en telefon snarare än en tandborste? Och att 93% av våra beslut när vi handlar varor är influerade av sociala medier? Vi lever verkligen en teknologisk värld och vi pratade om hur framtiden ser ut. Hur man välkomnar en större mångfald både när det gäller hudfärger, kroppstyper och könsbenämningar. Men även miljöpåverkan, framtidens företag och AI. Sjuuukt intressant tycker jag!

Under pausen for vi Peaches tillbaka till salongen på Östermalm där vi bytte och och fixade oss inför kvällen. Vi körde teambuilding och mumsade på både lite godis och bubbel, sedan bar det av tillbaka ...

Och vad underbart de hade inrett lokalen! Cirkustema med huuur mycket färger´som helst, flera stånd med mat från olika delar av världen och frisörer från hela Sverige. Man korade de svenska vinnarna i Trend Vision Awards och bjöd på flera hårvisningar. Runways med så snygga modeller, väldigt inspirerande. Kvällen avslutades med ett rejält dansgolv med dunder och brak! Tack Wella för en superhärlig dag och tack till världens bästa arbetskollegor - vi har alltid så himla roligt tillsammans! 

Camilla Lind 2018-09-24