Balayage i mörkare hår



Idag var fina Maria hos mig! Idag jobbade vi med hennes egna botten för att få ett mer naturligt resultat. Nyanserade in det i en varm/kall ton. Superduper fint! 🙌😊



Idag var fina Maria hos mig! Idag jobbade vi med hennes egna botten för att få ett mer naturligt resultat. Nyanserade in det i en varm/kall ton. Superduper fint! 🙌😊




I måndags fick min fina kund en REJÄL förändring kan man säga! Vi klippte bort en hel del på längden. Sen gjorde vi massor med balayageslingor och varvade även in mustiga lowlights för att få skiftningar i längden och få bort det jätteljusa som har blivit över sommaren. Hon blev så fin! 😍👌



Här har vi jobbat mycket med olika bruna skiftningar i håret och en bottenfärg för att få mer djup och nyans i hennes egna ton. Jättefint nu till hösten om man vill gå lite mörkare men inte färga hela håret i en och samma färg. ☺️🙏



Här har vi gjort en ordentlig uppfräschning med både färg & klippning. Riktigt härligt hår att arbeta med! Såklart med hjälp av olaplex så fick vi upp fint ljushetsläge på slingorna. Visst blev det en stor skillnad? Jag tog efterbild både inomhus & utomhus för att ni ska se lite skillnader,på vad som händer med nyanserna 😍🍁





Idag har vi gjort en riktig makeover på Malin! Istället för att göra massor med ljusa folieslingor har vi istället jobbat med hennes egna botten som bas med balayageslingor. Och även blandat in mörkare slingor i längderna för att få mer liv i håret. I nyanseringen la vi en mörkare rott shadow och en kall nyansering på längden med en gnutta värme i för att få mer lyster och glans. 🌟 Vi har använt Olaplex genom hela behandlingen för minimalt slitage.


Leopardmönster kan ju sällan gå snett på naglarna alltså 🙌🏻😍 känns både höstigt och väldigt rätt i tiden!

Hur fint med svarta marmor naglar?! 🙌🏻😍



Idag var det dags att fixa till Ainos hår. Det var 6 mån sen sist och behövdes en uppfräschning🤩🔥
Nya fräscha slingor och en varm nyansering. Hur fint?? 😍⭐️



Härliga Christine var sugen på att klippa en bit för att få en mer frisyrkänsla till sitt långa hår och få en lite roligare blond hårfärg, så jag har kapat en dm till en lob och sedan gjort lite ljusa slingor som jag har nyanserat in i en fin beige ton ☺️ Superfräscha toppar och mer glans och liv i håret! 😍👌

Söta Nina hade önskemål om att göra något roligt med hennes korta naglar. Materialet vi använt är Gellack för en längre hållbarhet och designen vi valde blev mattsvarta naglar med hennes stjärntecken; skorpionen🦂 på en nagel, och för att bryta av mot det svarta, blått glitter 😎✨💫🌎

Hej!
Jag heter Stina, uppvuxen i Hälsingland men har bott lite överallt genom åren. Att bli frisör och vara kreativ är något jag alltid har drömt om sedan jag var liten. Jag brinner verkligen för frihandstekniker, färg och styling. Det är viktigt för mig att ha en noggrann konsultation så att både kund och frisör känner sig trygga och blir nöjda med slutresultatet!
Jag har rest mycket runt om i världen och senast har jag bott i Australien och hemkommen nu i våras. Där jobbade jag även som frisör/stylist vilket gav mig mycket inspiration!
Nu är jag så taggad på hösten och Peach Stockholm Östermalm!🍑. Känner ni er lika sugna som jag kan ni redan idag boka en tid hos mig på vår onlinebokning - hoppas vi ses! 😊🙌

Vår kund Stephanie har väldigt långa naglar i sig själv, men dom behöver förstärkas för att dom ska kunna hålla sig hela. I och med längden så har jag valt att lägga akryl då det är ett hårdare material. På det en blodröd färg i Gellack 😍



Tänk vilken skillnad lite bottenfärg och nyansering kan göra! Nu glömde jag självklart att ta en förebild men det var ca 6månader sedan hon var hos oss. Idag fick hon lite mer djup i botten och som avslut gjorde vi en nyansering på hennes solblekta längder. Så himla snyggt! 🙌🌟


Här har vi den perfekta vitblonda hårfärgen 👌🏻
Blir så rent och snyggt med en bob och det vita håret!


Fina Diana hade en perfekt grund för att leka loss med lite färg 😎 Jag har lagt en mörkare rödbrun färg i botten och lite koppriga slingor på längderna för att skapa lite mer liv, sen har jag avslutat med att testa en ny toning från Wella på längderna som har kopparrosé toner, visst blev det snyggt? 😍👌